Online CRM

Základné rozdiely medzi offline a online CRM spočívajú najmä v spôsobe práce s údajmi a so samotným systémom. Zatiaľ čo online CRM umožňuje ukladanie programu, dát a informácií pomocou internetu na vzdialený počítač (najčastejšie tzv server), offline CRM (najčastejšie tzv desktopová aplikácia) predpokladá uloženie programu i dát do zariadenia, na ktorom užívateľ práve pracuje.

Výhody a nevýhody oboch riešení sú vo všeobecnosti vždy v protiklade. Tzn. to, že čo je výhodou online CRM, býva veľmi často hlavnou nevýhodou, či nedostatkom offline CRM systémov.

Medzi hlavné výhody a pádne dôvody pre obstaranie CRM Malina - online CRM patrí:

  • zdieľanie údajov medzi jednotlivými užívateľmi,
  • dostupnosť systému odkiaľkoľvek,
  • online komunikácie medzi užívateľmi CRM,
  • bezpečnosť uložených údajov a informácií,
  • a veľa ďalších ...

CRM Malina ukladá online údaje na web do MySQL databázy, ktorá je pravidelne zálohovaná. Pre správnu funkčnosť CRM Malina je vhodné využitie CRM webhostingu.

Späť na slovník pojmov

Vyskúšajte DEMO