Vytvorte novú aktivitu

Obchodné aktivity je možné pridávať cez kartu firmy, alebo priamo z kalendára. Previazanie aktivity na konkrétnu firmu a osobu vytvára históriu komunikácie so zákazníkom, čo je kľúčovým úžitkom CRM systému.

V hlavnom menu na ľavej strane vyberte Aktivity a kliknite na položku Kalendár

Ako pridať aktivitu v CRM systéme Malina

Vyznačte si v kalendári čas stretnutia (stačí potiahnuť myškou napr. od 10:00 do 12:00)

Ako pridať aktivitu v CRM systéme Malina

Pridajte typ aktivity cez horné menu alebo kliknite pravým tlačidlom myši – rozbalí sa pomocné menu s typmi aktivít

Ako pridať aktivitu v CRM systéme Malina

V karte aktivity vyplňte informácie o realizovanej aktivite:

  • Predmet aktivity - obsah plánovanej aktivity
  • Miesto - kde sa bude akktivita konať
  • Text - poznámky k aktivite, organizačné pokyny
  • Stav aktivity - plánovaná, zrealizovaná, zrušená
  • Typ aktivity - prvý kontakt, stretnutie, prezentácia ponuky, servis, reklamácie, zmluva (typy aktivity sa definujú na základe potreby zákazníka)
  • Dátum a čas realizácie aktivity - časový rozsah aktivity od do, v prípade nepridania sa defaultne doplní čas 8:00 do 8:30
  •  Firma - na ktorú firmu je aktivita realizovaná, kľúčové prepojenie, pomocou ktorého sa vytvára história komunikácie so zákazníkom
  • Kontaktná osoba - s ktorou osobou je aktivita realizovaná, defaultne sa prednastaví primárna osoba vo firme

Ako pridať aktivitu v CRM systéme Malina

Priraďte k aktivite zákazníka stlačením „lupy" -  zobrazí sa zoznam firiem

Ako pridať aktivitu v CRM systéme MalinaPlán stretnutí môže vyzerať takto:

Ako pridať aktivitu v CRM systéme Malina

Po ukončení aktivity je potrebné napísať výsledok aktivity a zmeniť stav aktivity na zrealizovanú alebo zrušenú.
Stav aktivity je rozlíšený aj farebne:

  • Modrá = plánovaná aktivita
  • Zelená = zrealizovaná aktivita
  • Oranžová = zrušená aktivita

Ako pridať aktivitu v CRM systéme Malina

Vyskúšajte DEMO