Obchodné aktivity je možné pridávať cez kartu firmy, alebo priamo z kalendára. Previazanie aktivity na konkrétnu firmu a osobu vytvára históriu komunikácie so zákazníkom, čo je kľúčovým úžitkom CRM systému.
V hlavnom menu na ľavej strane vyberte Aktivity a kliknite na položku Kalendár
Vyznačte si v kalendári čas stretnutia (stačí potiahnuť myškou napr. od 10:00 do 12:00)
Pridajte typ aktivity cez horné menu alebo kliknite pravým tlačidlom myši – rozbalí sa pomocné menu s typmi aktivít
V karte aktivity vyplňte informácie o realizovanej aktivite:
- Predmet aktivity - obsah plánovanej aktivity
- Miesto - kde sa bude akktivita konať
- Text - poznámky k aktivite, organizačné pokyny
- Stav aktivity - plánovaná, zrealizovaná, zrušená
- Typ aktivity - prvý kontakt, stretnutie, prezentácia ponuky, servis, reklamácie, zmluva (typy aktivity sa definujú na základe potreby zákazníka)
- Dátum a čas realizácie aktivity - časový rozsah aktivity od do, v prípade nepridania sa defaultne doplní čas 8:00 do 8:30
- Firma - na ktorú firmu je aktivita realizovaná, kľúčové prepojenie, pomocou ktorého sa vytvára história komunikácie so zákazníkom
- Kontaktná osoba - s ktorou osobou je aktivita realizovaná, defaultne sa prednastaví primárna osoba vo firme
Priraďte k aktivite zákazníka stlačením „lupy" - zobrazí sa zoznam firiem
Plán stretnutí môže vyzerať takto:
Po ukončení aktivity je potrebné napísať výsledok aktivity a zmeniť stav aktivity na zrealizovanú alebo zrušenú.
Stav aktivity je rozlíšený aj farebne:
- Modrá = plánovaná aktivita
- Zelená = zrealizovaná aktivita
- Oranžová = zrušená aktivita