Cenová ponuka na mieru pre každú firmuCRM systém Malina poskytuje širokú variablilitu pri tvorbe cenových ponúk. Umožňuje prispôsobiť cenové ponuky tak, aby vyhovovali požiadavkám zákazníkov. Základom je prispôsobenie ponuky v súlade s corporate identity firmy, kedže ponuka je základným nástrojom firemnej komunikácie. Cenová ponuka umožňuje nielen zobraziť zoznam produktov, ich cenu a celkovú investíciu, ale aj efektívnym spôsobom odprezentovať výhody a úžitky spolupráce s vašou firmou. Ponuka sa tak sťáva ďalším a efektívnym predajným nástrojm, ktorý pracuje za vás. |
Cenová ponuka a jej vplyv na rozhodovanie zákazníkaPrezentácia cenovej ponuky má svoje zákonitosti a zásadným spôsobom ovplyvňuje rozhodovanie zákazníka o nákupe. Pri rozhodovaní dáva zákazník na jednu stranu cenu a na druhú úžitky, čiže čo mu ponúkané riešenie donesie. Často sa stretávame s argumentáciou, že zákazník sa rozhoduje len podľa ceny. Avšak na otázku, ako boli prezentované výhody daného riešenia, dostávame odpoveď "nijako". Zákazník teda bol zo strany predávajúceho tým, že nedostal dostatočné množstvo informácií o výhodách ponuky a spolupráce s dodávateľom, "dotlačený" rozhodovať sa len podľa ceny. Správne postavená cenová ponuka vplýva na rozhodovanie zákazníka, poskytuje zákazníkovi informácie o úžitkoch skôr, ako zákazník spozná cenu riešenia a napomáha pochopeniu, prečo sa rozhodnúť pre vašu ponuku. |
Ako by mala vyzerať cenová ponuka?Pri konzultáciách s našimi zákazníkmi poskytujeme bližšie informácie, ako postaviť formát cenovej ponuky tak, aby čo najviac "predávala". Cenová ponuka vytvorená v CRM Malina môže byť vytvorená buď jednoduchým spôsobom, kde sú zobrazené produkty a ich ceny. Alebo súčasťou cenovej ponuky môže byť prezentácia firmy, textový popis zadania vyplývajúceho z obchodného stretnutia až po zhrnutie tzv. "unique selling points" - kľúčových argumentov, prečo sa rozhodnúť pre vašu cenovú ponuku. Z dlhodobých praktických skúseností je možné sledovať výrazné zlepšenie úspešnosti cenových ponúk a ich premieňanie na reálne objednávky. |
Variabilita cenových ponúkProces tvorby cenových ponúk je v obchodných spoločastiach často rozdielny. Preto je dôležité, aby bol spôsob tvorby cenovej ponuky prispôsobiteľný potrebám zákazníka. CRM systém Malina umožňuje tvorbu jednoduchých položkovitých cenových ponúk s popismi produktov, ich obrázkami, cenami, produktovou zľavou a celkovou cenou. Pri náročnejších implementáciách umožňuje tvorbu sekciových cenových ponúk s celkovým spočítaním výslednej kalkulácie na úrovni sekcií. Viac o tvorbe cenových ponúk... |
Ukážky vzorových cenových ponúk:
Vzor cenovej ponuky pre GPS monitoring | Vzor cenovej ponuky pre hotely | Vzor jednoduchej cenovej ponuky | Vzor ponuky pre montované domy | |||