Spravujeme CRM systém za vásPre správne fungovanie každého CRM systému je nutné zabezpečiť kvalitné hardvérové vybavenie a infraštruktúru. Pre zákazníka to znamená nemalú počiatočnú investíciu a čas na inštaláciu. Okrem hardvéru je potrebná aj pravidelná starostlivosť o každodenný beh CRM systému, zálohovanie dát, inštalácie upgradov a iné činnosti. O toto všetko sa pri CRM Malina postaráme my sami. Zabezpečíme kompletnú starostlivosť o fungovanie a našim zákazníkom tak poskytneme priestor na realizáciu svojich obchodných zámerov. V prípade potreby je k dispozícii oddelenie technickej podpory, ktoré vám pomôže vyrešiť Vaše požiadavky. Vy môžete používať CRM systém bez starostí! |
Nižšie náklady na správu CRM systémuJednoznačnou výhodou hostovaného riešenia sú nižšie náklady na správu CRM systému, ako pri samostatnej starostlivosti. V prípade, že sa zákazník rozhodne spravovať CRM sám, môže sa s veľkou pravdepodobnosťou dostať do situácie, kedy ho správa CRM stojí oveľa viac úsilia, zdrojov a času, ako pri hostovanom riešení. Fungovanie CRM Malina vás bude stáť menej, ako bežný mesačný paušál za používanie telefónu. Naše každodenné skúsenosti so správou CRM pomôžu zabezpečiť bezproblémový a plynulý chod Vášho CRM. |
Zabezpečený prenos dátCelá dátová komunikácia je zabezpečená šifrovaným protokolom https. Dáta, ktoré užívateľ vkladá do CRM, sa počas prenosu zašifrujú a dekódujú pri uložení na server. Je tak zabezpečený bezpečný prenos dát medzi počítačom užívateľa a serverom. |
Fyzické zabezpečenie dát v dátovom centreServery, na ktorých beží CRM Malina, sú v našom vlastníctve a teda k dátam majú prístup výhradne naši zamestnanci. Servery umiestnené v dátovom centre. Priestory dátového centra su monitorované kamerovým systémom a napojené na pult centrálnej ochrany bezpečnostnej služby. Staráme sa, aby boli vaše dáta v bezpečí. Všetky dáta sa súčasne ukladajú na viaceré úložiská – diskové polia. Aj napriek tomu, že sú dáta bezpečne uložené dochádza k ich pravidelnému zálohovaniu. |