Budovanie lojality hotelových zákazníkovOpakovaný predaj je desať násobne lacnejší, ako predaj novým zákazníkom. Preto je jednou z kľúčových výziev manažmentov hotela vytvorenie dlhodobo udržateľných vzťahov so zákazníkmi. Znalosť zákazníka a práca s ním je základom pre získanie lojálnych zákazníkov, ktorí sú oveľa výnosnejšie než tí nelojálni. Systematické budovanie informačnej databázy a jej správne využívanie má priamy vplyv na obchodný výsledok hotela. |
O úspechu rozhoduje kvalita služiebPretlak marketingovej komunikácie v dnešnom vysoko konkurenčnom prostredí výrazným spôsobom mení zákaznícke správanie. Zákazník sa rozhoduje za počítačom a porovnáva len pekne popísaný produkt a jeho cenu. To vedie k znižovaniu lojality zákazníkov. Jedinou vhodnou obranou je rozdiel v kvalite služieb, kvôli ktorej sa zákazník rozhodne kupovať opakovane. |
CRM prispôsobené na mieru pre hotelyCRM systém Malina poskytuje potrebné nástroje pre riešenie obchodných aktivít pracovníkov hotela. Predstavuje jednotné dátové úložisko informácií o zákazníkoch hotela, o firemných klientoch alebo cestovných kanceláriách. Obchodníkom zjednodušuje tvorbu tvorbu cenových ponúk a profesionálnej tvorby dispozícií, kotrá je veľkou pomocou pri realizácii firemných akcií. Veľkou výhodou je možnosť manažovať akcie na hotelových obrazovkách priamo z CRM systému. |
Dokonalý prehľad o obchodných aktivitáchRealizácia obchodných aktivít je základom pre zabezpečenie obsadenosti hotela. V CRM Malina je integrovaný modul na riadenie obchodných aktivít predajcov hotela. Umožňuje plánovanie obchodných stretnutí, zaznamenávanie telefonátov a dohodnutých akcií. Veľkou výhodou je plánovanie firemných akcií, kongresov a udalostí v kalendári, ku ktorému okrem obchodníkov a manažmentu môže mať prístup aj realizátori akcií. |
Profesionálne cenové ponuky hovoria za vásCenová ponuka je rozhodujúcim krokom pred získaním objednávky. Je nástrojom profesionálnej komunikácie so zákazníkom a má zásadný vplyv pri rozhodovaní zákazníka. Tvorba cenovej ponuky v CRM Malina je jednoduchá a intuitívna. Bežný užívateľ je schopný vytvoriť cenovú ponuku už do 2 minút, čím zamestnávateľ ušetrí množstvo času potrebného pre iné obchodné aktivity. Manažment hotela získa okonalý prehľad o rozpracovaných ponukách, pripravených hotelových akciách a úspešnosti predajných aktivít. Viac o tvorbe cenových ponúk... |
|
Komunikujte s celou databázou zákazníkovSúčasťou CRM systému Malina je modul pre odosielanie hromadných emailov. Pomáha aktivitzovať zákaznícku databázu a umožňuje realizovať veľké množstvo predajných aktivít s minimálnou námahou. Poskytuje priestor na pravidelné oslovovanie zákazníkov, informovanie o novinkách a aktuálnych akciách, čo má priamy dopad na zvyšovanie obsadenosti hotela. Viac... |