Profesionálny internetový obchod pre existujúce aj novovzniknuté firmyInternetový predaj patrí pre veľké množstvo firiem medzi predajné kanály, ktorý tvorí významnú časť ich obratu. Z toho dôvodu je potrebné venovať mu veľkú pozornosť. V CRM Malina je integrovaný komplexný online internetový obchod. Obsahuje všetky potrebné funkcionality pre správu produktov, objednávanie a predaj produktov až po fakturáciu. V prípade implementácie je súčasťou aj príprava web stránky a základné poradenstvo v oblasti SEO optimalizácie. Vyskúšajte eshop Malina na 30 dní zadarmo. |
Katalóg produktov alebo služiebOnline katalóg vašich produktov alebo služieb je základom viacerých modulov fungujúcich v CRM Malina. Prostredníctvom produktového katalógu sú ovládané moduly Eshopu a cenových ponúk. Podstatu tvorí produktová karta, ktorá obsahuje potrebné parametre pre každý produkt – názov, popis, cenu, výrobcu, fotografie alebo dokumenty na stiahnutie. Internetový obchod Malina Vám umožňuje online import a export produktov databázy a jednoduchým spôsobom produkty zobrazuje stavy produktov (novinky, akcie, výpredaje alebo top produkty) |
Porovnávanie produktovPre pokročilejších užívateľov, ktorí chcú koncovému zákazníkovi poskytnúť vyššiu pridanú hodnotu, je k dispozícii funkcionalita porovnávania produktov. Slúži na porovnanie technických parametrov viacerých produktov medzi sebou a uľahčuje nákupné rozhodovanie koncovému zákazníkovi. Zároveň vytvára u zákazníka silnejší pocit pohodlia, čo má priamy vplyv na opakované návštevy eshopu. Podmienkou pre správne fungovanie tejto funkcionality je kvalitné spracovanie produktov v eshope. |
Nákupný košík a online objednávkaProdukt zobrazený v e-shope prostredníctvom online katalógu je možné vložiť do nákupného košíka. Vložením tovaru do košíka môže kupujúci zákazník prejsť na objednávku alebo pokračovať nakupovaním ďalších produktov z katalógu. Po vložení vybraných produktov do košíka, môže nakupúci zákazník spraviť objednávku. Súčasťou online objednávky je vyplnenie kontaktných a fakturačných údajov zákazníka. Objednávka sa automaticky posiela na vami určenú e-mailovú adresu a ukladá sa do CRM Malina. Objednávka môže mať rôzne stavy — prijatá, čaká na spracovanie, vybavuje sa, vyexpedovaná, doručená,... O zmenách stavov objednávky je zákazník informovaný prostredníctvom e-mailu alebo v rámci svojho konta v klientskej zóne e-shopu. Súčasťou objednávky je výber doručovacej metódy — klasická pošta, prepravná spoločnosť, osobný odber, ... |
Registrácia zákazníkovRegistrácia návštevníkov internetového obchodu Malina prebieha prostredníctvom registračného formulára. Po registrácii obdrží nový zákazník e-shopu potvrdzujúci e-mail, v ktorom sú uvedené jeho registračné a prihlasovacie údaje. Existujúcim zakázníkom sa zjednoduší nakupovanie vo vašom elektronickom obchode, nakoľko pri ďalších nákupoch sa stačí prihlásiť a klient má automaticky predvyplnenú objednávku — kontaktné a fakturačné údaje. Zároveň môžete existujúcim zákazníkom ponúknuť výhodnejší nákup formou vernostných alebo množstevných zliav. | ||
Online platobné metódyObjednávku tovarov v nákupnom košíku je možné zaplatiť klasickými metódami — faktúra alebo dobierka. V prípade záujmu je možné implementovať priamo do vášho internetového obchodu online platobné metódy: CardPay — platba kreditnou kartou (VISA, VISA Electron, MasterCard, Diners club), PayPay, PayPal, TatraPay, SporoPay, VÚB platby, Dexia pay, Platím cez ČSOB, Online platba Poštová banka, UNI platba, OTP pay, ... |
Prepojenie s účtovným alebo skladovým softwaromE-shop Malina môžeme prepojiť s vaším účtovným alebo skladovým systémom. Priamo v katalógu elektronického obchodu sa tak bude zobrazovať reálny stav množstva produktov vo vašom sklade. Zároveň váš účtovný systém môže na základe údajov z elektronického obchodu vystaviť faktúru pre vášho zákazníka. |