Ako efektívne funguje váš obchodný tím?Obchodný tím má zásadný vplyv na úspešnosť celej firmy a často patrí medzi najdrahšie zdroje, ktoré firma využíva. Jeho správne a efektívne fungovanie je kľúčom k úspechu. Z toho dôvodu sa v súčasnoti väčšina obchodných organizácií systematicky zaoberá zvyšovaním jeho efektivity. Kľúčom je zmerať efektívnosť fungovania jednotlivých obchodníkov, zmerať ich výkonnosť a správne definovať ich následné smerovanie. Malina Sales Reporting poskytuje obchodným organizáciám základné nástroje potrebné na meranie efektivity obchodného tímu a zrýchľuje proces spracovávania dát potrebných na analýzu. |
Reportujú Vaši obchodníci v exceloch?Najjednoduchším spôsobom obchodníckeho reportingu a najčastejšie využívanom na našom trhu je zapisovanie obchodných stretnutí do excelu. Avšak získavanie informácií z excelu je pre manažment extrémne pracné a je možné z neho získať len časť informačnej hodnoty. Malina Sales Reporting je určený na zápis aktivít pre obchodných zástupcov, tvorí súčasť histórie konkrétnych zákazníckych kariet a pre manažment poskytuje dáta spracované v reálnom čase. |
Zaberá spracovanie reportov priveľa času?Excelový reporting vyžaduje veľkú pozornosť a veľké množstvo energie, aby poskytol požadované dáta. Firmy často vytvárajú samostatné pracovné pozície reportingových špecialistov, ktorí dáta spracovávajú do použiteľnej podoby. Malina Sales Reporting zjednoduší proces spracovávania dát, poskytuje informácie v reálnom čase a odbúrava náklady na prípravu výstupov pre manažment. |
Výsledky sú len dôsledkyČo všetko a ako efektívne robíte, aby ste dosiahli očakávaný obchodný cieľ? Predajný proces je merateľný a v kvalitných predajných organizáciách sa jeho zefektívneniu venuje systematická pozornosť. Každému obchodnému výsledku predchádza veľké množstvo aktivít, ktoré môžu byť viac alebo menej efektívne. Preto hovoríme o obchodných dôsledkoch a nie výsledkoch. CRM Malina pomáha merať výkonnosť obchodných procesov a v spolupráci s našimi konzultantami poskytuje manažmentu kľúčové informácie pre riadenie obchodného tímu. |
Súvislosti, ktoré tvoria váš obchodný výsledokProces, ktorým sa tvorí výsledok, je v každej obchodnej organizácii iný a má svoje špecifiká. Ako ľudia, ktorí sa dlhodobo pohybujeme v oblasti riadenia predaja a zvyšovania výkonnosti predajných organizácií, pomáhame našim zákazníkom efektívnejšie pracovať s obchodným procesom. Od popísania jeho priebehu, cez nastavenie ukazovateľov výkonnosti až po zavedenie merania prostredníctvom manažérskych reportov. Tie pripravujeme pre každú predajnú organizáciu na mieru s prihliadnutím na špecifiká konkrétneho biznisu. Výstupy sú základom pre skvalitnenie obchodných procesov, alebo rozvoj kompetentností obchodného tímu. |
Výstupy merania ako podklad na rozvoj obchodníkovMeranie výkonnosti obchodíkov poskytne manažérovi rýchly pohľad na dianie v obchodnom tíme, ale zároveň tvorí aj podklad pre rozvoj kompetentností jednotlivých obchodníkov. Komplexná analýza výstupov merania poskytne detailný pohľad, v ktorých oblastiach potrebuje obchodník posilniť svoje produktové znalosti, alebo predajné techniky. Obchodný manažér si zistenia overí prostredníctvom spoločných návštev v teréne a určí spôsob rozvoja kompetentností obchodníka. |